dinsdag 15 september 2009

Inspiriment Events brengt mensen bij elkaar.

Iedere nieuwe aanvraag voor een event is een nieuwe uitdaging. Passie en durf voor iets nieuws zijn de basis hiervoor. De wereld om ons heen is een voortdurende inspiratiebron. Met ruim zestien jaar ervaring in de evenementenbranche, van ontwerp naar realisatie, wordt ieder event een creatie. De hechte band met onze klanten is mij dierbaar. Het bedenken van concepten voor evenementen en klantcontacten zijn mijn taken.

Mijn persoonlijke ambitie is om bij elk evenement een gevoel over te brengen. Door me goed in te leven in de cultuur van een bedrijf schrijf ik heel gerichte concepten. Dat begint al bij een prikkelend uitnodigingstraject waarbij de genodigden al een beetje wakker worden geschud. Het idee om bijvoorbeeld zelf te hebben meegewerkt aan de ontwikkeling en het tot stand komen van een feest of presentatie zorgt voor een ambitieus 'samen gevoel'. Mensen zijn vaak veel creatiever dan ze zelf denken. Weet je die snaar eenmaal aan te raken dan heb je de helft al gewonnen.

5 opmerkingen:

  1. Ik zal het optreden van Frans Bauer nooit vergeten! Echt super!

    Ik zie nu al uit naar het volgende personeelsfeest!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen samen,

    Graag wil ik jullie, mede namens Ina, nog even hartelijk bedanken voor jullie inzet om ons superfeest (ik zeg het zonder enig voorbehoud) van afgelopen zaterdag tot een daverend succes te maken. Van al onze gasten hebben we uitsluitend zeer positieve geluiden vernomen en dat deed ons erg goed. Boottocht, catering, artiesten, deelname feestgangers, jullie wijze van regelen, vergeet ik niet iets of iemand, enz., alles was van zeer hoog niveau. Dat niveau wilden wij onze gasten erg graag voorschotelen en nu dat is gelukt, geeft dat zeer veel voldoening. Nogmaals dank en graag tot een volgende gelegenheid.

    Jacob Groen en Ina van Deurssen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kolonel Enrico Mulder21 september 2009 om 11:55

    Op donderdag 7 juni heeft Inspiriment event agency, voor de personeelsleden van de staf van de Commandant der Koninklijke Marechaussee, een geweldige beachparty op het strand van Scheveningen georganiseerd. Tijdens dit evenement konden de bijna 300 feestgangers genieten van een heerlijke bereidde BBQ en zich latten verrassen door originele acts. De meeste stafleden bleken over gigantische swingkwaliteiten te beschikken waardoor tot de laatste seconde de dansvloer stampvol stond.
    Het succes van het feest is mede aan Inspiriment event agency te danken door haar verfijnde en creatieve keuzes van locatie, eten, muziek en entertainment. De Marechaussee dankt Inspiriment voor dit geweldig verzorgde spektakel en de zeer professionele begeleiding voor, tijdens en na het feest!

    Namens het personeel van de staf van de Koninklijke Marechaussee,

    Kolonel Enrico Mulder
    Chef kabinet CKMar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marga Boekweit NUON21 september 2009 om 11:56

    Hallo Marijke en Guido

    Dank voor het regelen van het super goed georganiseerde feest.
    Collega's praten allen enthousiast over het Nuon feest.

    Leuk om te horen natuurlijk.


    Nogmaals namens Peter en mij hartelijk dank!

    groeten
    Marga Boekweit
    PV NUON

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mede dankzij de voortreffelijke organisatie is ons Kuehne+Nagel feest zeer geslaagd geweest. De reacties zijn bijzonder positief en voor zover ons de berichten bereiken heeft iedereen zich prima vermaakt. Nogmaals hartelijk dank en tot gauw !

    Groeten
    Guus

    BeantwoordenVerwijderen