zondag 3 januari 2010

Rode loper uit voor 2010!

Het jaar 2009 is afgesloten, welkom 2010. In de evenementenbranche zien we veel schommelingen en verschuivingen. Evenementen die aansluiten bij de kernactiviteiten van de klant zijn relevanter dan ooit. Meedenken in de strategie van het bedrijf en het personeel deelgenoot maken van de ontwikkelingen in een bedrijf (internal branding) is de focus. De kracht van het organiseren van een congres, personeelsfeest of productpresentatie is verbindingen maken, het ongewone eraan toevoegen met een strategische visie, zorgen dat de boodschap beklijft is. Met maatschappelijk verantwoorde projecten zie je die verbindingen als vanzelf ontstaan, het vergroot de trots op het bedrijf en de saamhorigheid. Het jaar 2010 staat voor de deur, voor Inspiriment Events een jubileumjaar. Wij bedanken al onze klanten voor het vertrouwen van de afgelopen jaren en brengen in juni ons jubileummagazine uit. Hierin creƫren wij een podium voor onze opdrachtgevers om hun visie te delen en brengen verleden en toekomst in beeld. Wij hebben weer veel inspiratie en energie voor een nieuw jaar en leggen de rode loper voor u uit!




Marijke Plas en Han Schoo

4 opmerkingen:

  1. Hendrina van den Pangaart, Europeesche Verzekeringen12 januari 2010 om 11:28

    Wij hebben meerdere malen samengewerkt met Inspiriment. Mede dankzij de inspanningen van Marijke kunnen wij terugkijken op geslaagde evenementen.
    Met name haar enthousiaste inzet en persoonlijke begeleiding hebben hun bijdrage geleverd aan het welslagen van deze evenementen. Marijke luistert goed naar de wensen van de opdrachtgever, denkt mee en zorgt vervolgens op een creatieve wijze voor invulling van het programma. De samenwerking met Inspiriment en de met hun samenwerkende partijen hebben wij dan ook als bijzonder plezierig ervaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Charlotte Goedmakers13 januari 2010 om 15:30

    I worked with Marijke several times in the organization of business events. She is a very experienced partner to work with, creative in her programmes and reliable in her performance. August 17, 2009

    Charlotte Goedmakers Corus IJmuiden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It was sheer pleasure to work with Marijke. For an important event she came up with a very creative concept, tight budgetting and
    meticulous planning. Her direction of the co-vendors in the execution can be described in the same terms. In short she turned out to show understanding for the buisiness objectives behind her part of the organisation of the event. I can highly recommend to contact Inspiriment whenever you need and impressionable event that
    touches and seriously impresses your target audience.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Arjette Dijs Koning & Hartman13 januari 2010 om 15:34

    In 2005 leerde ik Marijke kennen via een bijzondere mailing die zij had gestuurd naar een aantal bedrijven. Naar aanleiding daarvan
    hebben wij kennisgemaakt en sindsdien organiseert zij naar meer dan volle tevredenheid tweemaal per jaar een medewerkers feest, al dan niet met partner en kids. Elk feest is echt een feest met Marijke, niet alleen de avond zelf, maar ook de weg er naar toe. Marijke is creatief, alles kan, en niets is teveel. November 20, 2009

    BeantwoordenVerwijderen